DIGIPÄDEVUS

digipädevus on suutlikkus kasutada uuenevat digitehnoloogiat toimetulekuks kiiresti muutuvas ühiskonnas nii õppides, kodanikuna tegutsedes kui ka kogukondades suheldes; leida ja säilitada digivahenditega infot ning hinnata selle asjakohasust ja usaldusväärsust; osaleda digitaalses sisuloomes, sh tekstide, piltide, multimeediumide loomises ja kasutamises; kasutada probleemilahenduseks sobivaid digivahendeid ja võtteid, suhelda ja teha koostööd erinevates digikeskkondades; olla teadlik digikeskkonna ohtudest ning osata kaitsta oma privaatsust, isikuandmeid ja digitaalset identiteeti; järgida digikeskkonnas samu moraali- ja väärtuspõhimõtteid nagu igapäevaelus.

Digipädevus on üks kaheksast võtmepädevusest ning hõlmab suure hulga digitehnoloogiavahendite vilunud ja kriitilist kasutamist teabe saamiseks ja suhtlemiseks ning probleemide lahendamiseks kõigis eluvaldkondades. Digimaailm võib tunduda paljudele lihtne, kuid vastavalt digitaalarengu tegevuskava tulemustabelile 2015 on 40 %-l ELi elanikkonnast ebapiisav digipädevus, sealhulgas 22 % on neid, kes ei kasuta internetti üldse.

1993_Little engineer_Renee Altrov_10296380

Riiklikus õppekavas on digipädevuse määratluses kuus peamist tunnust:

  • digipädevus on suutlikkus kasutada uuenevat digitehnoloogiat toimetulekuks kiiresti muutuvas ühiskonnas nii õppides, kodanikuna tegutsedes kui ka kogukondades suheldes;
  • leida ja säilitada digivahenditega infot ning hinnata selle asjakohasust ja usaldusväärsust;
  • osaleda digitaalses sisuloomes, sh tekstide, piltide, multimeediumide loomises ja kasutamises;
  • kasutada probleemilahenduseks sobivaid digivahendeid ja võtteid, suhelda ja teha koostööd erinevates digikeskkondades;
  • olla teadlik digikeskkonna ohtudest ning osata kaitsta oma privaatsust, isikuandmeid ja digitaalset identiteeti;
  • järgida digikeskkonnas samu moraali- ja väärtuspõhimõtteid nagu igapäevaelus.

Arvutikasutamise baaskoolitus

Koolituse tulemusel kasutab õppija arvutit eesmärgipäraselt töö- ja igapäevaelus: koostab ja haldab tekstidokumente, kirju ning faile, teab internetikasutamise põhitõdesid, kasutab e-postija ID kaardi teenuseid. Soovitav on arvutikasutamise oskus miinimumtasemel (arvuti ja programmide avaminesulgemine, töö hiirega, interneti kasutamine uudiste lugemiseks). Oluline on arvestada õppurite elukogemust ja tegevusvaldkonda. Õppetegevuses on põhirõhk uute teadmiste omandamisel, seni omandatud teadmiste süvendamisel ja oskuste arendamisel. Õppeprotsessi põhikomponentideks on oskustasemete testimine, koolitusvajaduse täpsustamine, teooria-praktika suhe ja erisoovide täpsustamine, koolituse eesmärkide teadvustamine osalejatele. 

Loe edasi

Google Drive

Koolituse eesmärk on anda nii praktilised kui teoreetilised teadmised pilvepõhiseks töötamiseks Google Drive keskkonnas – kasutades nii dokumendihalduse, esitluste, kui ka salvestussüsteemi võimalusi. Sihtrühm on erialase tasemehariduseta või aegunud oskustega tööealised, kelle IKT kasutamise oskused vajavad arendamist. Varasema õpi-või arvutialse töökogemusega töötajad, haridustee katkestanud või 50+ teisel erialal töötavad inimesed, kellel on tööturul uut väljundit vaja. Samuti väikeettevõtte esindajad või ettevõtlusega alustajad ja teised huvilised, kes soovivad Google Suite keskkonna abil luua organisatsiooni sisevõrgustik. 

Loe edasi

Avalik esinemine

Avalik esinemine tuleb kasuks kõigile, eriti aga neile, kel plaanis tulevikus valida elukutse, mis eeldab suhtlemist ja avalikke ülesastumisi. Valikaine annab üldised teoreetilised ja praktilised teadmised avalikust esinemisest. Eesmärk on anda õpilasele teadmisi, kuidas ja milliseid strateegiaid, vahendeid ja nippe kasutades väljendada ennast erinevates situatsioonides enesekindlalt, selgelt ja sobivalt. Valikaine eesmärk on anda igale õpilasele praktiline avaliku esinemise kogemus, millele järgneb analüüs. 

Loe edasi

Loovmõtlemine

Anda ülevaade peamistest loovuse ja ettevõtliku käitumise ja ettevõtja käitumise olemusest ning  loova mõtlemise oskuse arendamise võimalustest. Kursuse tulemusena luuakse erinevaid esitlusi erinevate programmidega arvutis ning õpitakse kasutama loovustehnikaid oma ettevõtlikuse arendamiseks. Õpitakse tundma uute ideede genereerimise tehnikaid, loova ja süsteemse probleemilahenduse meetodeid ning katsetatakse ettevõtlikkuse tõstmisega seotud innovatiivseid praktikaid. Probleemi püstitamine äriideede leidmiseks. Kliendiväärtuspakkumise kujundamine ja ärimudelilõuendi täitmine. Loovustehnikate rakendamine ettevõtlikkuse arendamisel.

Loe edasi

Kodulehekülje loomise koolitus – WordPress

Koolituse eesmärk on anda nii praktilised kui teoreetilised teadmised kodulehe loomiseks sisuhaldustarkvaraga Wordpress. Erialase tasemehariduseta või aegunud oskustega tööealised, kelle IKT kasutamise oskused vajavad arendamist. Varasema õpi-või arvutialse töökogemusega töötajad, haridustee katkestanud või 50+ teisel erialal töötavad inimesed, kellel on tööturul uut väljundit vaja. Samuti väikeettevõtte esindajad või ettevõtlusega alustajad ja teised huvilised, kes soovivad ise teha ja hallata oma veebilehte, kasutades selleks WordPress sisuhaldustarkvara. 

Loe edasi

Suhtlemispsühholoogia

Kursuse eesmärk on arendada isikutaju, arendada suhtlemisoskusi, õpetada erinevate suhtlemisoskuste valikut lähtuvalt situatsioonist. Analüüsitakse arusaamatusi, pingeseisundeid ja konfliktolukordi põhjustanud suhtlemissituatsioone ja osutatakse ka neile paljudele reservõimalustele, mis lubaksid argisuhtlemisel püüelda vastastikusele isiksuslikule rikastamisele. Suhtlemispsühholoogia ei ole otseselt teadus, vaid üks rakenduspsühholoogia valdkondi. Tegu on kõigile arusaadavate teemadega, kuna see on üsna populaarne valdkond.

Loe edasi

Inglise keel – B1

Saan aru põhilisest infost selges tavakõnes tuttaval teemal: töö, kool, vaba aeg jne. Saan aru aeglaselt ja selgelt edastatud raadio- või telesaadete põhisisust, kui need käsitlevad päevateemasid või mulle huvitavaid teemasid.
Saan aru tekstidest, mis koosnevad sagedamini esinevatest või minu tööga seotud sõnadest. Saan aru sündmuste, mõtete ja soovide kirjeldusest isiklikes kirjades.

Loe edasi

Inglise keel – A2

Saan aru fraasidest ja sageli käsutatavatest sõnadest, mis on vahetult seotud mulle oluliste valdkondadega (näiteks info minu ja mu perekonna kohta, sisseostude tegemine, kodukoht, töö). Saan aru lühi¬keste, lihtsate ja selgelt välja-hääldatud ütluste põhisisust.
Saan aru väga lühikestest lihtsatest tekstidest. Oskan leida eeldatavat spetsiifilist informatsiooni lihtsatest igapäevatekstidest (näiteks reklaamid, tööpakkumised, prospektid, menüüd,  sõiduplaanid), samuti saan aru lühikestest lihtsatest isiklikest kirjadest.
Saan hakkama igapäevastes suhtlusolukordades, mis nõuavad otsest ja lihtsat infovahetust tuttavatel teemadel. Oskan kaasa rääkida, ehkki ma ei oska veel ise vestlust juhtida.

Loe edasi

Inglise keel – B2

Saan aru pikematest kõnedest ja ettekannetest ning tuttava teema puhul isegi nende keerukamatest nüanssidest. Saan aru enamiku teleuudiste, publitsistikasaadete ja filmide sisust. Saan aru aktuaalsetel teemadel kirjutatud artiklitest, kus autorid väljendavad mingeid kindlaid seisukohti või vaatenurki. Saan aru tänapäevasest proosast. Oskan vestelda piisavalt spontaanselt ja ladusalt, nii et suhtlemine keelt emakeelena kõnelevate inimestega on täiesti võimalik. Saan aktiivselt osaleda aruteludes tuttaval teemal, oskan oma seisukohti väljendada ja põhjendada.

Loe edasi

Inglise keel – B1

Saan aru põhilisest infost selges tavakõnes tuttaval teemal: töö, kool, vaba aeg jne. Saan aru aeglaselt ja selgelt edastatud raadio- või telesaadete põhisisust, kui need käsitlevad päevateemasid või mulle huvitavaid teemasid.
Saan aru tekstidest, mis koosnevad sagedamini esinevatest või minu tööga seotud sõnadest. Saan aru sündmuste, mõtete ja soovide kirjeldusest isiklikes kirjades.

Loe edasi

Inglise keel – A2

Saan aru fraasidest ja sageli käsutatavatest sõnadest, mis on vahetult seotud mulle oluliste valdkondadega (näiteks info minu ja mu perekonna kohta, sisseostude tegemine, kodukoht, töö). Saan aru lühi¬keste, lihtsate ja selgelt välja-hääldatud ütluste põhisisust.
Saan aru väga lühikestest lihtsatest tekstidest. Oskan leida eeldatavat spetsiifilist informatsiooni lihtsatest igapäevatekstidest (näiteks reklaamid, tööpakkumised, prospektid, menüüd,  sõiduplaanid), samuti saan aru lühikestest lihtsatest isiklikest kirjadest.
Saan hakkama igapäevastes suhtlusolukordades, mis nõuavad otsest ja lihtsat infovahetust tuttavatel teemadel. Oskan kaasa rääkida, ehkki ma ei oska veel ise vestlust juhtida.

Loe edasi

Inglise keel – B2

Saan aru pikematest kõnedest ja ettekannetest ning tuttava teema puhul isegi nende keerukamatest nüanssidest. Saan aru enamiku teleuudiste, publitsistikasaadete ja filmide sisust. Saan aru aktuaalsetel teemadel kirjutatud artiklitest, kus autorid väljendavad mingeid kindlaid seisukohti või vaatenurki. Saan aru tänapäevasest proosast. Oskan vestelda piisavalt spontaanselt ja ladusalt, nii et suhtlemine keelt emakeelena kõnelevate inimestega on täiesti võimalik. Saan aktiivselt osaleda aruteludes tuttaval teemal, oskan oma seisukohti väljendada ja põhjendada.

Loe edasi

Arvutikasutamise baaskoolitus

Koolituse tulemusel kasutab õppija arvutit eesmärgipäraselt töö- ja igapäevaelus: koostab ja haldab tekstidokumente, kirju ning faile, teab internetikasutamise põhitõdesid, kasutab e-postija ID kaardi teenuseid. Soovitav on arvutikasutamise oskus miinimumtasemel (arvuti ja programmide avaminesulgemine, töö hiirega, interneti kasutamine uudiste lugemiseks). Oluline on arvestada õppurite elukogemust ja tegevusvaldkonda. Õppetegevuses on põhirõhk uute teadmiste omandamisel, seni omandatud teadmiste süvendamisel ja oskuste arendamisel. Õppeprotsessi põhikomponentideks on oskustasemete testimine, koolitusvajaduse täpsustamine, teooria-praktika suhe ja erisoovide täpsustamine, koolituse eesmärkide teadvustamine osalejatele. 

Loe edasi

Google Drive

Koolituse eesmärk on anda nii praktilised kui teoreetilised teadmised pilvepõhiseks töötamiseks Google Drive keskkonnas – kasutades nii dokumendihalduse, esitluste, kui ka salvestussüsteemi võimalusi. Sihtrühm on erialase tasemehariduseta või aegunud oskustega tööealised, kelle IKT kasutamise oskused vajavad arendamist. Varasema õpi-või arvutialse töökogemusega töötajad, haridustee katkestanud või 50+ teisel erialal töötavad inimesed, kellel on tööturul uut väljundit vaja. Samuti väikeettevõtte esindajad või ettevõtlusega alustajad ja teised huvilised, kes soovivad Google Suite keskkonna abil luua organisatsiooni sisevõrgustik. 

Loe edasi

Kodulehekülje loomise koolitus – WordPress

Koolituse eesmärk on anda nii praktilised kui teoreetilised teadmised kodulehe loomiseks sisuhaldustarkvaraga Wordpress. Erialase tasemehariduseta või aegunud oskustega tööealised, kelle IKT kasutamise oskused vajavad arendamist. Varasema õpi-või arvutialse töökogemusega töötajad, haridustee katkestanud või 50+ teisel erialal töötavad inimesed, kellel on tööturul uut väljundit vaja. Samuti väikeettevõtte esindajad või ettevõtlusega alustajad ja teised huvilised, kes soovivad ise teha ja hallata oma veebilehte, kasutades selleks WordPress sisuhaldustarkvara. 

Loe edasi

Avalik esinemine

Avalik esinemine tuleb kasuks kõigile, eriti aga neile, kel plaanis tulevikus valida elukutse, mis eeldab suhtlemist ja avalikke ülesastumisi. Valikaine annab üldised teoreetilised ja praktilised teadmised avalikust esinemisest. Eesmärk on anda õpilasele teadmisi, kuidas ja milliseid strateegiaid, vahendeid ja nippe kasutades väljendada ennast erinevates situatsioonides enesekindlalt, selgelt ja sobivalt. Valikaine eesmärk on anda igale õpilasele praktiline avaliku esinemise kogemus, millele järgneb analüüs. 

Loe edasi

Loovmõtlemine

Anda ülevaade peamistest loovuse ja ettevõtliku käitumise ja ettevõtja käitumise olemusest ning  loova mõtlemise oskuse arendamise võimalustest. Kursuse tulemusena luuakse erinevaid esitlusi erinevate programmidega arvutis ning õpitakse kasutama loovustehnikaid oma ettevõtlikuse arendamiseks. Õpitakse tundma uute ideede genereerimise tehnikaid, loova ja süsteemse probleemilahenduse meetodeid ning katsetatakse ettevõtlikkuse tõstmisega seotud innovatiivseid praktikaid. Probleemi püstitamine äriideede leidmiseks. Kliendiväärtuspakkumise kujundamine ja ärimudelilõuendi täitmine. Loovustehnikate rakendamine ettevõtlikkuse arendamisel.

Loe edasi

Suhtlemispsühholoogia

Kursuse eesmärk on arendada isikutaju, arendada suhtlemisoskusi, õpetada erinevate suhtlemisoskuste valikut lähtuvalt situatsioonist. Analüüsitakse arusaamatusi, pingeseisundeid ja konfliktolukordi põhjustanud suhtlemissituatsioone ja osutatakse ka neile paljudele reservõimalustele, mis lubaksid argisuhtlemisel püüelda vastastikusele isiksuslikule rikastamisele. Suhtlemispsühholoogia ei ole otseselt teadus, vaid üks rakenduspsühholoogia valdkondi. Tegu on kõigile arusaadavate teemadega, kuna see on üsna populaarne valdkond.

Loe edasi
Kõik koolitused

Arvutikasutamise baaskoolitus

Koolituse tulemusel kasutab õppija arvutit eesmärgipäraselt töö- ja igapäevaelus: koostab ja haldab tekstidokumente, kirju ning faile, teab internetikasutamise põhitõdesid, kasutab e-postija ID kaardi teenuseid. Soovitav on arvutikasutamise oskus miinimumtasemel (arvuti ja programmide avaminesulgemine, töö hiirega, interneti kasutamine uudiste lugemiseks). Oluline on arvestada õppurite elukogemust ja tegevusvaldkonda. Õppetegevuses on põhirõhk uute teadmiste omandamisel, seni omandatud teadmiste süvendamisel ja oskuste arendamisel. Õppeprotsessi põhikomponentideks on oskustasemete testimine, koolitusvajaduse täpsustamine, teooria-praktika suhe ja erisoovide täpsustamine, koolituse eesmärkide teadvustamine osalejatele. 

Loe edasi

Google Drive

Koolituse eesmärk on anda nii praktilised kui teoreetilised teadmised pilvepõhiseks töötamiseks Google Drive keskkonnas – kasutades nii dokumendihalduse, esitluste, kui ka salvestussüsteemi võimalusi. Sihtrühm on erialase tasemehariduseta või aegunud oskustega tööealised, kelle IKT kasutamise oskused vajavad arendamist. Varasema õpi-või arvutialse töökogemusega töötajad, haridustee katkestanud või 50+ teisel erialal töötavad inimesed, kellel on tööturul uut väljundit vaja. Samuti väikeettevõtte esindajad või ettevõtlusega alustajad ja teised huvilised, kes soovivad Google Suite keskkonna abil luua organisatsiooni sisevõrgustik. 

Loe edasi

Avalik esinemine

Avalik esinemine tuleb kasuks kõigile, eriti aga neile, kel plaanis tulevikus valida elukutse, mis eeldab suhtlemist ja avalikke ülesastumisi. Valikaine annab üldised teoreetilised ja praktilised teadmised avalikust esinemisest. Eesmärk on anda õpilasele teadmisi, kuidas ja milliseid strateegiaid, vahendeid ja nippe kasutades väljendada ennast erinevates situatsioonides enesekindlalt, selgelt ja sobivalt. Valikaine eesmärk on anda igale õpilasele praktiline avaliku esinemise kogemus, millele järgneb analüüs. 

Loe edasi

Loovmõtlemine

Anda ülevaade peamistest loovuse ja ettevõtliku käitumise ja ettevõtja käitumise olemusest ning  loova mõtlemise oskuse arendamise võimalustest. Kursuse tulemusena luuakse erinevaid esitlusi erinevate programmidega arvutis ning õpitakse kasutama loovustehnikaid oma ettevõtlikuse arendamiseks. Õpitakse tundma uute ideede genereerimise tehnikaid, loova ja süsteemse probleemilahenduse meetodeid ning katsetatakse ettevõtlikkuse tõstmisega seotud innovatiivseid praktikaid. Probleemi püstitamine äriideede leidmiseks. Kliendiväärtuspakkumise kujundamine ja ärimudelilõuendi täitmine. Loovustehnikate rakendamine ettevõtlikkuse arendamisel.

Loe edasi

Kodulehekülje loomise koolitus – WordPress

Koolituse eesmärk on anda nii praktilised kui teoreetilised teadmised kodulehe loomiseks sisuhaldustarkvaraga Wordpress. Erialase tasemehariduseta või aegunud oskustega tööealised, kelle IKT kasutamise oskused vajavad arendamist. Varasema õpi-või arvutialse töökogemusega töötajad, haridustee katkestanud või 50+ teisel erialal töötavad inimesed, kellel on tööturul uut väljundit vaja. Samuti väikeettevõtte esindajad või ettevõtlusega alustajad ja teised huvilised, kes soovivad ise teha ja hallata oma veebilehte, kasutades selleks WordPress sisuhaldustarkvara. 

Loe edasi

Suhtlemispsühholoogia

Kursuse eesmärk on arendada isikutaju, arendada suhtlemisoskusi, õpetada erinevate suhtlemisoskuste valikut lähtuvalt situatsioonist. Analüüsitakse arusaamatusi, pingeseisundeid ja konfliktolukordi põhjustanud suhtlemissituatsioone ja osutatakse ka neile paljudele reservõimalustele, mis lubaksid argisuhtlemisel püüelda vastastikusele isiksuslikule rikastamisele. Suhtlemispsühholoogia ei ole otseselt teadus, vaid üks rakenduspsühholoogia valdkondi. Tegu on kõigile arusaadavate teemadega, kuna see on üsna populaarne valdkond.

Loe edasi

Inglise keel – B1

Saan aru põhilisest infost selges tavakõnes tuttaval teemal: töö, kool, vaba aeg jne. Saan aru aeglaselt ja selgelt edastatud raadio- või telesaadete põhisisust, kui need käsitlevad päevateemasid või mulle huvitavaid teemasid.
Saan aru tekstidest, mis koosnevad sagedamini esinevatest või minu tööga seotud sõnadest. Saan aru sündmuste, mõtete ja soovide kirjeldusest isiklikes kirjades.

Loe edasi

Inglise keel – A2

Saan aru fraasidest ja sageli käsutatavatest sõnadest, mis on vahetult seotud mulle oluliste valdkondadega (näiteks info minu ja mu perekonna kohta, sisseostude tegemine, kodukoht, töö). Saan aru lühi¬keste, lihtsate ja selgelt välja-hääldatud ütluste põhisisust.
Saan aru väga lühikestest lihtsatest tekstidest. Oskan leida eeldatavat spetsiifilist informatsiooni lihtsatest igapäevatekstidest (näiteks reklaamid, tööpakkumised, prospektid, menüüd,  sõiduplaanid), samuti saan aru lühikestest lihtsatest isiklikest kirjadest.
Saan hakkama igapäevastes suhtlusolukordades, mis nõuavad otsest ja lihtsat infovahetust tuttavatel teemadel. Oskan kaasa rääkida, ehkki ma ei oska veel ise vestlust juhtida.

Loe edasi

Inglise keel – B2

Saan aru pikematest kõnedest ja ettekannetest ning tuttava teema puhul isegi nende keerukamatest nüanssidest. Saan aru enamiku teleuudiste, publitsistikasaadete ja filmide sisust. Saan aru aktuaalsetel teemadel kirjutatud artiklitest, kus autorid väljendavad mingeid kindlaid seisukohti või vaatenurki. Saan aru tänapäevasest proosast. Oskan vestelda piisavalt spontaanselt ja ladusalt, nii et suhtlemine keelt emakeelena kõnelevate inimestega on täiesti võimalik. Saan aktiivselt osaleda aruteludes tuttaval teemal, oskan oma seisukohti väljendada ja põhjendada.

Loe edasi
Inglise keel

Inglise keel – B1

Saan aru põhilisest infost selges tavakõnes tuttaval teemal: töö, kool, vaba aeg jne. Saan aru aeglaselt ja selgelt edastatud raadio- või telesaadete põhisisust, kui need käsitlevad päevateemasid või mulle huvitavaid teemasid.
Saan aru tekstidest, mis koosnevad sagedamini esinevatest või minu tööga seotud sõnadest. Saan aru sündmuste, mõtete ja soovide kirjeldusest isiklikes kirjades.

Loe edasi

Inglise keel – A2

Saan aru fraasidest ja sageli käsutatavatest sõnadest, mis on vahetult seotud mulle oluliste valdkondadega (näiteks info minu ja mu perekonna kohta, sisseostude tegemine, kodukoht, töö). Saan aru lühi¬keste, lihtsate ja selgelt välja-hääldatud ütluste põhisisust.
Saan aru väga lühikestest lihtsatest tekstidest. Oskan leida eeldatavat spetsiifilist informatsiooni lihtsatest igapäevatekstidest (näiteks reklaamid, tööpakkumised, prospektid, menüüd,  sõiduplaanid), samuti saan aru lühikestest lihtsatest isiklikest kirjadest.
Saan hakkama igapäevastes suhtlusolukordades, mis nõuavad otsest ja lihtsat infovahetust tuttavatel teemadel. Oskan kaasa rääkida, ehkki ma ei oska veel ise vestlust juhtida.

Loe edasi

Inglise keel – B2

Saan aru pikematest kõnedest ja ettekannetest ning tuttava teema puhul isegi nende keerukamatest nüanssidest. Saan aru enamiku teleuudiste, publitsistikasaadete ja filmide sisust. Saan aru aktuaalsetel teemadel kirjutatud artiklitest, kus autorid väljendavad mingeid kindlaid seisukohti või vaatenurki. Saan aru tänapäevasest proosast. Oskan vestelda piisavalt spontaanselt ja ladusalt, nii et suhtlemine keelt emakeelena kõnelevate inimestega on täiesti võimalik. Saan aktiivselt osaleda aruteludes tuttaval teemal, oskan oma seisukohti väljendada ja põhjendada.

Loe edasi
Digipädevus

Arvutikasutamise baaskoolitus

Koolituse tulemusel kasutab õppija arvutit eesmärgipäraselt töö- ja igapäevaelus: koostab ja haldab tekstidokumente, kirju ning faile, teab internetikasutamise põhitõdesid, kasutab e-postija ID kaardi teenuseid. Soovitav on arvutikasutamise oskus miinimumtasemel (arvuti ja programmide avaminesulgemine, töö hiirega, interneti kasutamine uudiste lugemiseks). Oluline on arvestada õppurite elukogemust ja tegevusvaldkonda. Õppetegevuses on põhirõhk uute teadmiste omandamisel, seni omandatud teadmiste süvendamisel ja oskuste arendamisel. Õppeprotsessi põhikomponentideks on oskustasemete testimine, koolitusvajaduse täpsustamine, teooria-praktika suhe ja erisoovide täpsustamine, koolituse eesmärkide teadvustamine osalejatele. 

Loe edasi

Google Drive

Koolituse eesmärk on anda nii praktilised kui teoreetilised teadmised pilvepõhiseks töötamiseks Google Drive keskkonnas – kasutades nii dokumendihalduse, esitluste, kui ka salvestussüsteemi võimalusi. Sihtrühm on erialase tasemehariduseta või aegunud oskustega tööealised, kelle IKT kasutamise oskused vajavad arendamist. Varasema õpi-või arvutialse töökogemusega töötajad, haridustee katkestanud või 50+ teisel erialal töötavad inimesed, kellel on tööturul uut väljundit vaja. Samuti väikeettevõtte esindajad või ettevõtlusega alustajad ja teised huvilised, kes soovivad Google Suite keskkonna abil luua organisatsiooni sisevõrgustik. 

Loe edasi

Kodulehekülje loomise koolitus – WordPress

Koolituse eesmärk on anda nii praktilised kui teoreetilised teadmised kodulehe loomiseks sisuhaldustarkvaraga Wordpress. Erialase tasemehariduseta või aegunud oskustega tööealised, kelle IKT kasutamise oskused vajavad arendamist. Varasema õpi-või arvutialse töökogemusega töötajad, haridustee katkestanud või 50+ teisel erialal töötavad inimesed, kellel on tööturul uut väljundit vaja. Samuti väikeettevõtte esindajad või ettevõtlusega alustajad ja teised huvilised, kes soovivad ise teha ja hallata oma veebilehte, kasutades selleks WordPress sisuhaldustarkvara. 

Loe edasi
Isikuareng

Avalik esinemine

Avalik esinemine tuleb kasuks kõigile, eriti aga neile, kel plaanis tulevikus valida elukutse, mis eeldab suhtlemist ja avalikke ülesastumisi. Valikaine annab üldised teoreetilised ja praktilised teadmised avalikust esinemisest. Eesmärk on anda õpilasele teadmisi, kuidas ja milliseid strateegiaid, vahendeid ja nippe kasutades väljendada ennast erinevates situatsioonides enesekindlalt, selgelt ja sobivalt. Valikaine eesmärk on anda igale õpilasele praktiline avaliku esinemise kogemus, millele järgneb analüüs. 

Loe edasi

Loovmõtlemine

Anda ülevaade peamistest loovuse ja ettevõtliku käitumise ja ettevõtja käitumise olemusest ning  loova mõtlemise oskuse arendamise võimalustest. Kursuse tulemusena luuakse erinevaid esitlusi erinevate programmidega arvutis ning õpitakse kasutama loovustehnikaid oma ettevõtlikuse arendamiseks. Õpitakse tundma uute ideede genereerimise tehnikaid, loova ja süsteemse probleemilahenduse meetodeid ning katsetatakse ettevõtlikkuse tõstmisega seotud innovatiivseid praktikaid. Probleemi püstitamine äriideede leidmiseks. Kliendiväärtuspakkumise kujundamine ja ärimudelilõuendi täitmine. Loovustehnikate rakendamine ettevõtlikkuse arendamisel.

Loe edasi

Suhtlemispsühholoogia

Kursuse eesmärk on arendada isikutaju, arendada suhtlemisoskusi, õpetada erinevate suhtlemisoskuste valikut lähtuvalt situatsioonist. Analüüsitakse arusaamatusi, pingeseisundeid ja konfliktolukordi põhjustanud suhtlemissituatsioone ja osutatakse ka neile paljudele reservõimalustele, mis lubaksid argisuhtlemisel püüelda vastastikusele isiksuslikule rikastamisele. Suhtlemispsühholoogia ei ole otseselt teadus, vaid üks rakenduspsühholoogia valdkondi. Tegu on kõigile arusaadavate teemadega, kuna see on üsna populaarne valdkond.

Loe edasi

Meie mõttemall on täis inspiratsiooni ja uuendusmeelsust

Avatud Ühiskonna peamine tegevusala on rahvusvaheline noorsootöö. Aastate jooksul oleme efektiivselt kaasanud organisatsiooni tegevusse kümneid vabatahtlike, koordineerinud Euroopa tasandil strateegilist koostööd ning mõjutanud protsesside kujunemist kohalikul tasandil. 

Teenused

Keskendume ainult neile valdkondadele milles oleme spetsialiseerunud.
0
%
POSITIIVNE TAGASISIDE
0
+
SPETSIALISTE MEESKONNAS
0
KOOLITUSTE ARV
0
+
RAHVUSVAHELISI KOOSTÖÖPROJEKTE

Usaldada tasub kogemusi

Meie meeskonnaga on seotud mitu huvitavat fakti

Rahvusvaheline kogemus

Organisatsioon on osalenud rohkem kui 50+ rahvusvahelise mõõtmega projektis nii Euroopa Liidus kui kaugemal.

Tunnustatud juhid

Maakondliku ja riikliku tasandi nominatsioonid: Aasta Vabatahtlik, Aasta Noorsootöötaja, Aasta Õpetaja jpt.

Töökogemus

Personalil on haridusvaldkonnas töötamise kogemust üheskoos kokku 92 aastat.

Usaldusväärsus

Avatud Ühiskonna partnerid on meid kaasanud tegevustesse mille dokumenteeritud eelarve on rohkem kui 2.1+ miljonit eurot.

Töötukassa koolituspartner

Kui olete oma konsultandiga kokku leppinud koolituskaardi kasutamise, saate valida sobiva kursuse meie avatud koolituste seast.

Võta meiega ühendust

+372 5639 1011

info@uhiskond.ee